Schmiidt - here i am again (:

HEEEEEJ, sorry att jag typ glömt bort den här lilla kompisen också=) De e lite mycket att hålla reda på tre bloggar men det går iaf=) Bråkar med en polare. och jag pallar seriösr inte med henne. jag fattar verkligen inte vad jag ska ha henne till hon ba hittar på. nej nu skiter vi i alla "problem" jag har med henne HAHA patetikst xD Va på NRJ igår med älskliingen Anakondan, vi frös satan när vi gick hemifrån sp vi drog på oss våra fjällrvävs jackor. de e Patetiskt hur folk stämplar en för utseende , men mår dom mycket bättre för det så VARSEGODA =) hahah xD

Peace n' love Schmidt,
Anakondan+Huggormen=AhhÅ!

Kommentarer
Postat av: jossan

skriv då nån gång

2008-09-26 @ 13:58:43
Postat av: jossan

skriv då nån gång

2008-09-26 @ 13:58:44
Postat av: Schmiidt

Jag ska när jag får tid. läs på Gottobe.blogg.se istället!

2008-10-12 @ 19:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0