skepp ohoj

Shooooo alla:D
Fett najs dag idag typ 30 + de enda man har gjorte SOLAT. Legat och schtekt i solen:) Och lite färg har jag fått också:D blev även solbränd-.- det var ingen som hjälpte mig att smörja in min rygg, fett elakt-.-
Men men wtf? xD nee snart ska jag köpa ny MOBIL:D fett naajs;)
Snackat med alla sötnosar idag:)
Fredrika Gmn jag saknar dig"/§

Dagens tanke som ingen fattade-.- " Säg till den du tycker om att du tycker om den, en gång för mycket än en gång förlite, för vem vet imorgon kanske den inte finns kvar i ditt liv och då är det du som ångrar dig"
Så nu ska jag kila och skriva ett sms till den jag tycker om att jag tycker om den:D

Peace and love;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0