Saker förändras precis som du. Jag snackar inte skit om dig, det har jag ingen anledning att göra. Jag har ALDRIG bett någon gå emot dig. Det jag har gjort är visat vad VI skrtivit TILL varandra sen kan dom avgöra. Jag har också hur många anledningar att hata dig, men saken e den jag gör inte det. Jag skulle inte kunna, Nio år det är inte så lätt att släppa taget.  och speciellt du och jag, vi var oskiljaktiga och jag vet att det här kommer svida, Men allting gick snett  när du fick pojkvän. Jag KLANDRAR DIG INTE för det heller. och jag stog ut med dig när du klagade och ställde upp problemet var bara att du såg inte det och gav inget tillbaka så jag slutade. Jag vill inte att det ska vara så som det är nu. Men jag vill inte heller bli vänner och sedan vänta på att bli sviken igen. Och jag vet att jag gjort mycket fel och jag inte har varit någon ängel. Det vet jag mycket väl. Och jag får det inte att se ut som ditt fel allting heller. Jag kollar hur jag vill. Men jag menar, det äör svårt att låtsas som ingenting när det gäller förra bästavännen. Liksom, Jag vill inte att det ska vara nånting mera mellan oss. Vi ställer bara till med problem för varandra och vi bråkar bara hela tiden om vi inte har nått att bråka om så hittar vi på nått och så vill intew jag ha det. Därför tycker jag att våran tid tillsammans ska ta slut iaf ett tag framöver. Så vi har det som vi har just nu och sen får vi se.

Jag kan säga förlåt för allt jag gjort och sagt som har sårat dej. Men frågan är, Ser du vad du har gjort och vad du sagt som får mig att inte vilja vara med dig längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0