Bara en till dag,

Idag är en dag som vilken annan, förutom de att jag har bestämt mig för att allt skitsnack kan dra åt helvete, jag ska bara vara glad och inte börja bråka med folk. Utan dom som tycker om mig tycker om mig dom andra skiter jag väl i, snacka med dom kan jag ju alltid göra men inget mer. Sen blev jag och Felicia vänner igen, vi har verkligen haft det fram och tillbaka och alla kommer tycka vi är helt sjuka i huvet för vi har varit så fucking elaka mot varandra, men som vi sa LIFE OUT och då ska det fan bli så också!. liksom nio år det är ganska svårt att bara delete allt,

Malin min älskling och jag gick och baxa kondomer på ungdomsmotagningen idag HAHA  vi hade tråkigt, så då gick vi förbi och tog kondomer hahah malins uttryck " men den här var ju inte särdelles stor runt hallå hur små har alla?!" ahah fett sköön, jag älskar dig gumman§§§§§

I know u love me puss puss


Kommentarer
Postat av: Felajisja

Ja du gumman, ingen har gått igenom det vi har gått igenom. Vi klarar de här också (:

2008-05-28 @ 21:53:15
Postat av: Schmidt med stort S

joradet gör vi:)

2008-05-28 @ 23:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0