dag fyra,

Aja som sagt idag var det prao dag fyra och gaaaach jag hatar de-.-
Mamma o Pappa bara gnäller och gnäller-.-

Sen var det gympan, söta mina tjejer är asså=) vi körde KUL träning för dom idag:D körde alltså de som dom tyckte va kul=) sen fick jag CYCKLA både hem och dit, snacka om att jag har ont i mina ben nu =P men men,

ajaj sen på kvällen så kom Kim in te mig o vi typ snackade lite allmänt om typ de mesta, Men men nu fick jag i alla fall reda på att min Älskling kanske har nån hjärt sjukdom, för hon tränar för mycket och äter ingenting INTE BRA nånstans gumman, så hon ska in till sjukan imorrn, gumman, asså ååh;'( jag älskar dig, vad du än gör, försvinn inte från mig LOVA det?

Aja, och nu typ slutar alla snacka med mig och de e ba problem, varför ska det vara så? jag pallar seriöst inte ha det så-.-  Men min Trogne riddare MALIN som står vid min sida genom ALLT jag vill bara medela att jag ÄLSKAR dig och utan dig INGET mig. och alla som inte accepterar det ser den röda X knappen som ni kan klicka på!

Puss puss I know u Love me Ida;)§§

Kommentarer
Postat av: Marcus

aa, alla slutar skriva?! ja skriver ju ;(

2008-05-23 @ 00:01:01
Postat av: Schmidt med stort S

Du skrev inte!!!!!!!:p

2008-05-23 @ 12:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0