dag tre!

Idag var det ju prao igen. Idag fick jag i alla fall sova ut ( TUR DE ) va med mamma på jobbet, De finska grabbarns spanade in mig som FAN hehe(a) och sen frågade en finsk kille mig nånting på finska fattade inte vad han sa:P så jag bara gick förbi och kollade på honom xD men men, sen var det träning när jag kom hem.. hade as kul på träningen.  Och Felle älslking, vi snackade idag guud va skönt att vi inte bråkar nu! Jag älskar dig gumman<3

Jag fick skjuss hem av min tränare Tack,=) I bilen satt jag ich tänkte extremt mycket. Och jag tänkte på guds FINASTE ängel. Louise Hallin. Hon dog i flodvågen 04, jag vet liksom inte riktigt hur jag ska förklara henne, Hon var alltid så glad, där hon stod varje träning med ett leénde på läpparna, hon försökte alltid göra sitt bästa. Hon var alltid så snäll mot alla. Hon skrattade och hennes skratt, skit:') hon var så underbar, och visst jag var inte bästavän med henne, men vi började bli bättre och bättre vänner hela tiden. Och liksom louise tack för allt som du ställde upp för mig ich allt som du gjorde. När du försvann, jag visste inte vad jag skulle göra, hur hanterar man när ens vänn dör? Hur klarar man av att berätta det för folk? Jag kunde inte gråta för dig då, det fanns inga tårar, men jag gråter nu, nästan varje dag:'( jag tänker på dig jätte ofta. Hur kunde han ta ditt liv,

Guds finaste ängel, hon satte stora spår hos många!
Jag saknar dig så fruktansvärt mycket, och jag älskar dig, jag han aldrig berätta för dig hur mycket du faktiskt betydde och betyder för mig och det kommer jag få ångra hela mitt liv, Hoppas du har det bra där uppe, jag kommer snart jag ÄLSKAR dig Louise Hallin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0