Dag två.

Aja idag vad andra dan på praoen och idag var jag med Mamma. Va tvungen att gå upp klockan halv sju för vi skulle åka tjugo i, man ba weeeeey..-.- Gick väl och la mig lite sent igår men men, mitt fel liksom:p Aja på mammas "jobb" skulle jag "fösa" in turister i olika bussar som kom ifrån båten " Costa Victoria" AS Fin asså något stor asså jag skojar inte där man stod under på kajen och titta uppåt och bara såg en vit vägg med små runda fönster på hahah xD  VI hade värsta turen med vädret(a) Solsken när vi var ute när vi satte oss i bilen började det spöregna (Vadå inte tur?) På väg hem Ringde malin ÄLSKLINGEN till mig och hon hade STORA nyheter;) VI e typ värsta skvaller kärringarna(a) så fort de händer nått ringer vi varandra^^

men men, Nu sitter jag här hemma och pappa säger att jag ska få "Praoa" med att plocka in och ut ur diskmaskinen-.- suuuuucck,,

Jag vet att du älskar mig, Love n' peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0