??

Jag satt och funderade på en sak idag när jag satt i sängen. Varför vill folk egentligen snacka med mig? Jag kan inte vara särdelles rolig att snacka med. Jag ska nästa alltid klaga på nånting eller säga nånting som JAG har gjort, jag fattar inte att dom inte tröttnar på mig? Utan de snackar med mig oavsett vilket humör jag e på, dom snackar fortfarande med mig och vill veta vad jag gör och hur jag mår. Och det är sånna små saker som får mig att se mig själv på ett annat sätt. Jag är ju ingen ängel och det har jag aldrig påstått heller. Jag har sårat folk och även blivit sårad själv. Men att folk snackar med mig och vill höra saker om mitt liv, inte för att de sen ska kunna förstöra det, utan för att sedan hjälpa mig bygga upp det som rasat, och jag är så sjukt glad över alla som snackar med mig och över alla mina vänner. För utan sina vänner, vad har men då? Utan sina vänner då har man ju inget liv.. DÅ har allting bara rasat, Och jag är ledsen för att jag är som jag är och har komplex över mig själv men det har väl alla? Men jag är sjukt GLAD över att ni som accepterar mig faktiskt gör det, och de som bryr sig om mig visar det. Tack för allting som ni har gjort för mig, ni kanske inte märker det själva, men alla som jag känner både bra och dåligt. betyder mycket för mig, och ni som hjälper mig och finns där för mig jag måste bara utpeka Malin, som ALLTID har ställt upp för mig. Men som jag sa, alla ni som visar att ni bryr er om mig, jag vet att jag inte bisar det, men jag bryr mig om er också. TACK för allting som ni gjort för mig. 
Alla som känner mig på ett eller annat sätt kan känna sig träffade, jag älskar er alla och nu vet ni det<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0