Idag dåra^^

aa Idag var det ridning först, vi hade staffetter, jag och Vendela ägde sönder  (aa) hahah typ trillade om kull och grejer:P Sen var det brottom iväg till Lindingö Gångsätra hallen, Där det var Tävling, Tjejerna vann två silver och ett guld GRATTIS tjejer:D

Sen så vann Ryssland Eurovision grjen xD och nu sitter jag här och snackar på Skype Med Jesper, Jimmy och Joel De tre J,na:D hahh dom e FETT roliga, iofs roligare när dom inte snackar om WOW ( GEEEEKAR ) men jag borde sova nu för de e gympa uppvisning imorrn men WTF orkaaar inte xD (a) hahah dom sitter och sjunger HAHA
Puss på er sötnosar(a)

Jag ÄLSKAR dig MAlin gumman, herreegud va ditt liv e invecklat, men allting löser sig eller hur? Vårat motto, Utan dig asså INGET mig det vet du§§§ Jag älskar dig MEST och mer än så:)§§

I knoooow U LOVE ME
KOMMENTEEEEEEEERAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!(a)<333333333333333

Kommentarer
Postat av: vendela

asså vi ägde verkligen allt :O hahahha

2008-05-25 @ 15:28:51
Postat av: Schmidt med stort S

HAHAHHA jaaaaaaaaaaaa lätt vi gjorde:D

2008-05-25 @ 20:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0