Min dag

Hejsan Hoppsan:)

Ja nu tänkte jag sätta igång att blogga igen. Jag typ suger på det men liksom whatever:) Jag ska faktiskt försöka nu:D

Idag var det gympa tävling för mina småttingar:) Dom var jätte duktiga tyckte iallafall jag fast dom kom sist(a) dålig tränare-.- nee men de e Friståendet som jag och min lilla Ängel Malin:) har gjort. Och resten har jessica tränat dom så vi får väl skylla på henne. Ne det ska vi inte. I alla fall, jag och Malin var vid Tyresö Hallen klockan åtta, vid halv tolv åkte jag iväg till stallet och red, Jag red Goda och vi red ut SKIIIT kul, stackars vendela dock som trillade av, hoppas de gick bra för henne. Sen direkt efter åkte jag tillbaka till Tyresö Hallen. snacka om stressad jag var. han vara med på en grej och sen var det slut ( HA HA snacka om att jag kände mig dålig!)

Men Iaf klassen efter var vi ( Jag, Malin, Fatima, Lucas, Elinn och Jessica) funktionärer. vi höll på och fixade med Medaljerna och skrev 08 på dom så det inte stod 07 ( det hade varit lagom lyckat ) Men men, hahah kmr vi till det roliga. Jag och Fatima satt och sa till Lucas ba vem e du kär i? ( Haaa haaa fett mobbat :p ) han ba, ingen. Fatima ba, hmm Ingen det börjar på I då fyllde jag i med, I det finns i Kille och en Kille med I KRILLE! ( Krille hade vart där underdagen) hahah det va skit kul, det går inte att förklara men vi garva som fan. Sen fick jag ställa mig inför hela publiken och tacka våran speaker i microfonen FETT PINSAMT läktaren var liksom full xD men jag var duktig så jag skötte mig bra, jag sa typ: "Vi vill också tacka blabla som varit våran speaker under dagen och jag tycker han e värld en stor applåd" ( de jhag kom på HAHA )

Sen när jag kommer hem, då ska mamma o pappa ut o bubbla så jag fäljde med dom och bubbla, sen går mamma upp då stannar jag kvar och snackar med min pappa lite och vi kom fram till att jag var bäst ( aa det vet ju redan alla ) och att vi skulle skaffa en båt :D wiiiie:)<3

btw, Kim, Maxe, Ogge, Alex och Carlos skulle till nån Danne elr vare va, ba tvungen att till lägga xD
Malin make my day:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0