mitt liv:D

Nu e vi tbx där allting startade, jag har försökt tagit upp kontakten med dem jag förlorat den med. och från och med nu ska jag se allting som bra, för vem vill hänga med en urtrist ledsen Ida liksom? nee precis INGEN, så fårn och med nu ska jag försöka en gång och alltid säga förlåt om jag gjort fel sem är det upp till den personen som jag är i konflikt med om dem vill lösa det.

Aja idag, har jag badat i min lilla pool och vart ute och sprungit och städat och målat och jag har gjort massor "stolt" haha xD  Min käre storebrorsa har varit snäll mot mig idag också:D EN skumm grej bara, min brorsas polare kommer hem till oss när min brorsa INTE är hemma och börjar mecka med sin Moppe, sen käkar han middag med en av hans polare UTAN min brorsa HEMMA HOS MIG HAHA snacka om att dem känner sig hemma hos oss:p

Men imorrn ska jag träffa ÄLSKLINGEN Jennifer gumman, saknar dig vännen<3 och vi får se om Sebbski ska med eller inte:D

Peace and Love Schmiidt §§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0