Prao

Hejsan hoppsan,

Jaa nu sitter jag här på pappas jobb och gör INGENTING:p Pea är spärrat och likaså bdb så jag får msna nmed JEsper:D<3 han e ledig den muppen-.- Den här datan har värsta WIERDA tangent bordet jag skpjar inte:p knapparna e likosm indelade i höger och vänster typ bestämt vilka man ska trycka på med vänster och vilka man ska klicka på med höger, fett WIERD när jah inte är van xD men men:p hahah pappas gmla chef sa ayy hon tyckte jag skulle få åka tankbil HAHAHA. Det skulle ju vara något iofs MOHAHAHA.
Och nu försvann alla på pappas avdelning dom tog lunch och min pappa har typ glömt bort mig HAHAH vad bra det skulle s ut. " It-chefen glömde dotter på kontoret" (a)

Vi hörs senare eller nått,
Jesper, ibland är du a pain in the as ibland är du bara för gullig. Nio år i skolan med dej liksom. Kul kan man ju säga att det varit och är. U know i love yo Vännen:)<3

I know u love puss puss§§

Kommentarer
Postat av: 7esper @

Han jesper verkar va riktig skön men det verkan som att han har en bra vän han me :)

2008-05-19 @ 11:55:17
Postat av: Idiisch@

Hahaha joo han Jesper är fett skön=)
aaw vad gullig du e Jesper=)

2008-05-19 @ 13:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0