SILVER:)

Idag var det Tävling igen=) Tjejerna var kanske inte super duktiga på förträningen men dom var duktiga under tävlingen lite små missar här och var men men. Det blev i alla fall ett SILVER på Mattan. GRATTIS TJEJER=)  och jag fick idag igen tacka speakern, ( FETT PINSAMT ) men men. jaja det gick väl bra iaf=)

När jag kmr hem så badade jag poolen^^ Sen följde jag med o handlade burger King, HAHA hon som stod i kassan blev fett rädd för min bror bara för han var så lång :p och sen blev hon paff när maxe ba, aa 5 Cheesburgare, hon ba :O ookej? HAHAH fett kul. Hahah hon trodde inte Kim hade körkort heller HAHAH ( stackars lilla Kim som ser liten ut MOHAHAH)

Sometimes life is PERFECT, Jag ÄLSKAR dig Malin Bvän gumman<3 du vet redan det men men:)

HAre bra puss puss<3
// Schmiidt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0